Piackutatósdi
2013-08-30 Horváth Krisztián
A nyári hónapok alatt - dacolva a kánikulával és a szabadságolásokkal - végeztünk egy gyors piackutatást meglevő ügyfeleink között. Kíváncsiak voltunk véleményükre, nemsokára pedig Benneteket is megkérdezünk. Előbb azonban lássuk a visszajelzéseket!
Az ügyintézéssel és kolleganőinkkel kapcsolatos elégedettségi kérdésre adott válasz minden esetben ötös volt. Számunkra talán ez volt a legfontosabb, mert megerősített bennünket abban, hogy a magas színvonalú kommunikációt hangsúlyozó hozzáállásunk meghozta a gyümölcsét.
Hasonló sikert aratott a válaszok szerint a székek kiszállítását, helyszínen történő összeszerelését végző kollega teljesítménye is. Ezt is kiemelt fontossággal kezeljük, hiszen az ügyfelekkel személyesen általában Ötvös István találkozik. Számunkra már lassan természetes, hogy ingyenesen szállítunk és összeszerelünk, így erre vonatkozó kérdést nem is fogalmaztunk meg, ennek ellenére nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk azzal kapcsolatban, hogy így mennyire kényelmes volt a vásárlás folyamata. Az internetes rendelés után nem egyszerűen egy dobozos terméket kap a vásárló, hanem szolgáltatások egész sorát is. Más dolga nincs is a vevőnek, csak beleülni az összeszerelt és beállított székbe, és élvezni azt.
Felmérésünk arra is rámutatott, hogy milyen szempontok alapján választottak minket ügyfeleink. Jelentős többségük kiváló áraink miatt döntött a Nietsch Kft. mellett. Ezt követte a dizájn és a székek kinézete, mely hatalmas választékunknak hála mindenki számára tartogat megfelelő székeket és irodabútorokat, bármilyen magasak és extrák is legyenek az igények. E két szempont után szolgáltatásaink következtek, melyek az ingyenes kiszállítás és összeszerelés mellett az ingyenes próbaszék-lehetőségünkre is kiterjednek, valamint fontos, hogy bemutatótermünkben bármikor be tudjuk mutatni székeinket, valamint a vásárolt termékekre eseti és általánydíjas karbantartást is vállalunk.
Természetesen az is érdekelt minket, hogy mennyire elégedettek Vásárlóink a nálunk vett termékekkel. A kérdésre 80%-ban teljes megelégedés volt a válasz. A fennmaradó 20%-ban általában azonnal orvosolt garanciális kérdések voltak, valamint kicserélt székek, összességében tehát itt is pozitív visszajelzéseket kaptunk.
Sok ügyfelünk mondta el nekünk, hogy korábbi tanácsaink (azok is, melyeket végül nem fogadtak meg) milyen hasznosak voltak a székek vásárlása során. Ezzel kapcsolatban előző blogbejegyzésünkben írtunk hosszabban.