#maradjotthon és új idők új logói
2020-03-20 Horváth Krisztián
Egy szlovén grafikus, Jure Tovrljan újratervezte pár nagy világmárka logóit az új helyzethez igazítva. Az üzenet mindegyiknél azonos: #maradjotthon és tarts távolságot!
Bár a fizikai üzletünk a jelenlegi intézkedések keretei között 8 és 15 óra között nyitva tart, mi is arra kérünk, rendelésedet inkább online add le, hogy azt biztonságosan, érintésmenetesen juttathassuk el hozzád. A fizikai interakciók minimalizálása most mindannyiunk közös érdeke!
De lássuk a dolog kreatív oldalát!
A Starbucks kisasszonya a járványra való tekintettel már szájmaszkot visel:
Az olimpiai karikák a szakemberek előírásainak megfelelően most már távolságot tartanak. A fertőzés kockázata nagymértékben elkerülhető, ha legalább 1-2 méter védőtávolságot tartasz másoktól. A napokban Budapestet elnézve ez egyre könnyebb, ugyanis az emberek végre megértették, hogy tényleg otthon kell maradniuk, és az utcák, a tömegközlekedés és a boltok is kiürültek.
A Nike híres just do it jelmondata is módosul a következő hónapokra. A just don't do it annyit tesz: ne tedd. És valóban, aki csak megteheti munkájából vagy körülményeiből adódóan, az maradjon otthon (bármennyire is unalmas; ebben a cikkünkben adtunk pár tippet, hogyan éld túl az otthoni karantént).
Valószínűleg sosem gondolták volna a Corona sör marketingesei, hogy egyszer ilyen helyzetbe kerülnek, de a COVID-19 vírus népszerűbb neve éppen termékük márkajelzése lett. Az "új" logo arra utal, ideje lenne a nevet is megújítani:
A LinkedIN szakmai/karrier/állás portál logója értelem szerűen LinkedOUT-ra változott a fantázia szerint. Ez szomorúan utal nem csak a kezdődő, tartós home office időszakokra, de arra is, hogy sokan elvesztik ebben az időszakban a munkájukat.
A MasterCard jól ismert, egymásba fonódó piros és narancs karikái szintén az izoláció fontosságára hívják fel a figyelmes. A vírus terjedését kizárólag így lehet megállítani, vagy legalábbis elviselhető szintre lelassítani.
Végül pedig az NBA logója, vagyis a profi amerikai kosárlabda világa: a játékosok most nem a labdát kergetik, hanem egy laptop előtt fekszenek. Bár az ő munkájuk - hasonlóan számtalan hőshöz: mentősökhöz, kórházi dolgozókhoz, rendőrökhöz, és mindenkihez, akiknek be kell járniuk munkahelyeikre nap mint nap - nem váltható ki otthonról dolgozással, a járvány minden bizonnyal az ő életüket is megváltoztatja majd.
A GoodYear "új" logója pedig egyszerűen csak arra utal, hogy 2020 valószínűleg nem életed legjobb éve lesz (bár ezt még korai lenne elkiabálni).
Mi is arra kérünk, hogy #maradjotthon, ha teheted (ez leginkább azt jelenti, hogy tényleg ne menj el sehova, ahova nem muszáj, így minimalizálva a vírus esélyeit a terjedésre). Használd bátran online felületeinket, rendelj legjobb székeinkből biztonságosan a webshopunkan, és szerezd be a legjobb home office kiegészítőket, hogy kényelmes legyen a tartós otthoni munka.