A 4LifeDirect-nél jártunk
2013-07-31 Horváth Krisztián

A 4LifeDirect budapesti call centerében jártunk, ahol minden bútort a Nietsch Kft. készített. Recepciós pultot, 47 telefonos munkaállomást hoztunk létre az értékesítőknek és 30 fős operációs részleget is terveztünk.
A 4LifeDirect életbiztosításokkal foglalkozó cég, melynek fontos, hogy az alkalmazottak kellemes munkakörnyezetben dolgozzanak, valamint az ügyfeleknek is kényelmesen érezzék magukat, ha ügyintézés céljából felkeresik az irodát. Ennek jegyében határozták el, hogy nagy létszámú telefonos munkaállomást alakítanak ki, a közös munkát pedig velünk kezdték meg.
A cég három jelszava az egyszerűség, a kényelem és a megfizethetőség. Mi is ezek jegyében végeztük el munkánkat, a megrendelő legnagyobb megelégedésére. A pozitív visszajelzések után további egyedi megoldásokat is készíteni fogunk még, többek között egy polcrendszer is tervezés alatt áll.
Emagra székek első kézből
Az Irodabutik 2016-tól a kiváló minőségű és 5 év garanciával rendelkező cseh gyártmányú Emagra székek hivatalos hazai forgalmazója.
Húsba vágó: mitől lesz jó egy irodaszék?
Sokat írtunk már arról, mitől válik igazán egészségessé egy irodaszék, most azonban pénztárcavédő percek következnek. Ennek apropóját máris eláruljuk, és rengeteg pénzt spórolunk meg neked.
Döbbenet: így dolgoznak a multik
Celluxszal szervizelni egy drága széket? Kihagyni a csapágyat? Pozitív példákat szeretünk hozni a minőségi ülés világából, szándékosan kerüljük a negatívakat. De néhány gányolás mellett mi sem tudunk elmenni szó nélkül...